6 sept. 2021

Duminică, 5 Septembrie 2021 …


o întâlnire, la sala 2 a Teatrului Național Timișoara, în marea-mică familie a artelor spectacolului. Discuții despre risc și oportunitate. Despre puncte tari și puncte slabe ale legislației, ale celor care fac și ale celor care aplică legile și strategiile în domeniul culturii.
Mai târziu, la doar câteva ore, cu doar câteva clipe înainte de a fi început penultima reprezentație din cadrul FEST-FDR 2021, am auzit vestea plecării “domnului Ministru” – cum obișnuiam din 1996 încoace să mă adresez lui Ion Caramitru.




Dar noi l-am avut astăzi alături! Am dialogat cu el! L-am combătut. Iar! Ca de fiecare dată, când aveam opinii diferite. L-am citat/invocat. Iar! Ca de fiecare dată, când eram pe aceeași lungime de undă. Doar că dialogul nostru nu s-a terminat încă! Trebuie continuat. Chiar și în această manieră. Prin simpla raportare la paradigma Caramitru. Fără a primi ca răspuns un exemplu, un argument sau o privire pătrunzătoare. La fel cum, sunt convins, că ne vom raporta și la paradigma Ivan Patzaichin.

🏴 Drum lin, Domnule Ion Caramitru!
🏴 Ape line, Domnule Ivan Patzaichin!

IN MEMORIAM ION CARAMITRU: https://youtu.be/Z2o8WXdvEP4

Un comentariu:

Darvay Nagy Adrienne spunea...

HAMLET - ION CARAMITRU (1942-2021)
"Now cracks a noble heart. Good night sweet prince:
And flights of angels sing thee to thy rest!"