30 nov. 2016

La multi ani Radio Romania Chisinau!




Dragi colegi,
Iata se fac 5 ani de cand a luat fiinta in patrimoniul spiritual al Radio Romania postul RADIO ROMANIA CHISINAU!
In urma cu doar 1825 de zile, eram - fiecare dintre noi - cu emotiile firesti ai unui capat de drum marcat de peripetiile pregatirilor si, totodata, la un inceput de drum al celui ce urma sa ia fiinta  - marcat de multitudinea necunoscutelor. 
Acum in loc sa sarbatorim impreuna si sa ne mandrim cu ceea ce am facut, fiecare la locul sau, fiecare cu daruirea si priceprea de care a putut fi capabil, ne temem, suntem haituiti si hartuiti. Ne pregatim apararile si negociem cu avocatii - singurii beneficiari reali ai acestui sistem degenerat, construit pe vechile modele de stat politienesc.
Nu m-am asteptat la recunoastere. Nu credeam ca cineva vreodata va face un parculet cu busturile celor implicati. Nu mi-am dorirt sa fiu cetatean de onoare al vreunei localitati undeva intre Balti si Chisinau. Atat Steaua Romaniei cat si Steaua Moldovei apartineau ca obiectiv altor persoante, altor fauritori sau altor ctitori.
Mi-am dorit in schimb sa am un rol activ in realizarea unui vis. Si am avut sansa si echipa cu care sa fi facut din acel rol o reusita. Asta nu mi-o va lua niciodata nimeni. Asta imi apartine. Asta ne apartine.
Si pentru asta acum, in ajun de ceas aniversar, Va multumesc! Celor care ati fost alaturi si celor care v-ati alaturat sau va veti alatura.


LA MULTI ANI RADIO ROMANIA CHISINAU!
Cu prietenie,
acelasi
DEMETER András István

Niciun comentariu: