25 iun. 2010

unu' arunca o piatra in lac, si zece... o arunca mai departe


În urmă cu trei ani, proaspăt numit secretar de stat la Ministerul Culturii şi Cultelor, am făcut o conferinţă de presă (şi un comunicat, redat alături), ca răspuns la un articol deloc onorabil, care, fără nicio documentare, fără banala verificare a surselor, reproducea nişte inepţii viscerale, emise de către o minte rătăcitoare. În vâltoarea diferitelor interese, iată că unii “profesionişti” reiau acelaşi discurs calomnios, cu aceeaşi superficialitate a documentării sau, cu voită ignoranţă. Din păcate, în ambele circumstante, in detrimentul adevărului. Dar ce contează adevărul? Vorba lui don Basilio: „Calomniez, calomniez, il en restera toujours quelque chose!”

4 comentarii:

Ion Ciobanu spunea...

Lasă-ne şovinule cu vrăjeala, nu mai credem din astea de ani de zile.
Probabil nu vei posta comentariul meu dar oricum trebuie să ştii: noi nu uităm şi nu ne place să ne prostească omul în faţă, pur şi simplu NU MERGE.
Oricât ai da-o la întors rămâi o nulitate şi un pui de năpârcă.

Unknown spunea...

Stimate Domn,

Comentariul anterior,(IC)arata pentru a cata oara cit de departe sint unii de mileniul actual si ca au ramas impietriti in mentalitatea Evului Mediu. Remarcile au aparut pe fundalul desemnarii... si este clar ca sint de natura nationalista. Lucurile nu trec neobservate in lumea civilizata si va asigur ca am sa urmaresc cu atentie. Va doresc succes, dar atentie, e o lume de gospodine fara cultura in care se mimeaza profesionalismul.

Ioana Florea spunea...

Demeter nu a ars nici un steag si nu a fost arestat niciodata. Si eu am scris asta pe blogul meu www.ratuscatweety.blogspot.com. M as bucura sa vad pe blogul lui si poze cu sotia si copilul, nu doar aspecte profesionale.

didiforever spunea...

Andras mi-a fost coleg la scoala generala, e un tip vesel si nu e deloc sovin. La cat a invatat, nici nu avea timp sa fie sau nu sovin. Mi-ar placea sa ne revedem macar pe internet. Numai bine!